[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Ots 9, 07:50:24, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 09a 07:38(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> ezta nire ubuntu 9.10ean....
> Pi dugu bertsionitis gaitzak jotzen ez duen librezalea. :-D :-D :-D
>
> 08/02/2010 23:03(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen:

Nik ere ezin ditut ireki. Uste dut MIME mota gaizki dagoela (PDF ordez,
HTML) ze Firefoxekin irekitzen saiatzen da.

Asier.