[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Al, Ots 8, 23:03:03, CET 2010

Ziurrenik nire SID-eko zerbait izan daiteke (alpergura beste bat
abiarazteko) baina nik pdf-ak ezin ditut ireki...

pi a bildua Zerbi:~$ xpdf Desktop/down/Fitxategi\:20091221.pdf
Error: May not be a PDF file (continuing anyway)
Error: PDF file is damaged - attempting to reconstruct xref table...
Error: Couldn't find trailer dictionary
Error: Couldn't read xref table

Besteek ondo ikusten badituzue ez kasurik egin baina badaezpada...

ala...

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren 08a 20:32):