[Librezale] Firefoxen deskarga eta erabilera datuak (azkenean!)

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ots 8, 20:32:13, CET 2010

or., 2009.eko azaren 20a 14:00(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:
> Julen-(e)k idatzi zuen:

> Zerrendara honetara bidaltzen baduzu, nigatik oso ondo.

Azkenean PDFak zuzenean webgunera igo ditut[1] (Firefoxen orrian lotura
dauka), horrela edozeinek kontsulta ditzake edozein momentutan.

Julen.

[1] http://librezale.org/wiki/Firefox:Estatistikak