[Librezale] Oharra euskaratutako ehunekoarekin

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Ots 4, 18:56:14, CET 2010

az., 2010.eko otsren 03a 19:51(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> Aurrekoan esan nuen mezuak modu orokorrago batean adierazteko asmoa
> neukala eta hala egin dut.
>
> {{Mezua}} txantiloi orokor bat dago eta bertatik {{Abisua}} eta
> {{Informazioa}} informazio-kutxak eratortzen dira.

Aber, orduan {{Mezua}} ez da zuzenean erabili behar, ezta? Horren ordez
{{Abisua}} edo {{Informazioa}} erabiliko dugu...

> Aldi berean {{Zaharkitua}} izeneko txantiloia {{Abisua}} txantiloitik
> eratorrita dago. {{Zaharkitua}} txantiloia da proiektuen fitxetarako
> erabili dudana.

{{Proiektu zaharkitua}} erabili dut Vuzeren orrian[1] eta tarte handia
geratzen da txantiloi horren eta azpikoaren artean. Bi txantiloi bata
bestearen atzetik jartzeagatik izan al daiteke?

Orain konturatu naiz Amuleren orrian Pik informazioko txantiloia erabili
duela eta hor ere tarte handia dagoela. Tarte hori nahita jarrita dago?

Asier.

[1]http://librezale.org/wiki/Vuze