[Librezale] Oharra euskaratutako ehunekoarekin

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Ots 3, 20:28:43, CET 2010

az., 2010.eko otsren 03a 20:20(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko otsren 03a 19:51(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Asuntoa gehiago liatzeko, {{Zaharkitua}} ordez {{Proiektu_zaharkitua}}
> erabilli behar da.
> {{Zaharkitua}} eduki zahar edo fidagaitza duten orrientzat utzi dut.

Kategoria batean sartu ditut txantiloi guztiak, datorren urtean non
dauden jakiteko. :)
http://librezale.org/wiki/Kategoria:Txantiloiak

Asier.