[Librezale] Mozilla hedapen eta pluginak

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Ots 2, 16:06:58, CET 2010

ar., 2010.eko otsren 02a 09:52(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Ez naiz ausartu,  'begirale' nabilenean wikiko eginbeharren taula
> aldatzera.....
> Baina mozilla hedapen eta pluginen atalak nolabait txertatu beharko
> genituzke ezta?

Nik behin itzuli nuen gehigarri bat, Sage RSS jarioen irakurgailua,
baina gero ez nuen itzulpena mantendu. Zertan ari zara pentsatzen,
euskaraz dauden edo euskaratu daitezkeen hedapenen zerrenda batean, ala
hedapen erabilgarrien zerrenda batean (nahiz eta euskaraz ez egon)?

Asier.