[Librezale] Mozilla hedapen eta pluginak

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Ots 2, 15:59:53, CET 2010

Aupa Ander,

ar., 2010.eko otsren 02a 09:52(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Kaixo:
>
> Ez naiz ausartu, 'begirale' nabilenean wikiko eginbeharren taula
> aldatzera.....
> Baina mozilla hedapen eta pluginen atalak nolabait txertatu beharko
> genituzke ezta?
>
> barka lan zarrenda luzatzearren. O:-)

Webgune zaharrean nahiko utzita zegoen gauza, eta zerrenda bat besterik
ez zen. Gainera, kontuan izan behar da zerrenda hori AMO
(addons.mozilla.org) sortu aurrekoa dela eta, esango nuke AMOk zerrenda
hori ordezkatu baino zerbait gehiago egiten duela.

Beste hitzetan, nire iritzian AMOrekin nahikoa daukagula (eta erabat
euskaratu gabe daukagu gainera!).