[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 42 bilduma, 2. zenbakia

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Ots 1, 21:09:10, CET 2010

al., 2010.eko otsren 01a 19:22(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> al., 2010.eko otsren 01a 13:19(e)an, gorka azkarate(e)k idatzi zuen:

> Ikusten dudanez ordea talde bat dagoeneko JOSM itzultzen ari da.
> Zerrenda hori euskaratu gabekoentzat zela ulertu nuen.

Nik uste dut Tagzania Services enpresakoak ari direla JOSM euskaratzen,
uste dut Mikel Larreategik [1] horri buruzko zerbait esan zuela
Euskalmapa posta-zerrendan[2], baina ez dut aurkitzen orain.

Librezaleko zerrendaren batean aplikazio bat jarri baino lehen, hobe
hori euskaratzen ari direnei galdetzea. Tagzania Services-ekoak ari
badira, nik ez nuke hartuko Librezaleren proiektutzat.

Nik uste dut egokiena galdera Euskalmapa zerrendan botatzea dela, Gorka.

[1]http://eibar.org/blogak/lizarralde
[2]http://groups.google.com/group/euskalmapa

Asier.