[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 42 bilduma, 2. zenbakia

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ots 1, 19:22:09, CET 2010

al., 2010.eko otsren 01a 13:19(e)an, gorka azkarate(e)k idatzi zuen:
>  >(...)
>  >baina aipatu nahi nuen itzultzea interesgarria den proiektuen zerrenda
>  >oso ondo ikusten dudala nik ere. Itzulpen bat egin nahi duenarentzat eta
>  >guretzat ere erabilgarria da.
>
> Egokia iruditzen zaizue JOSM [1] horren itzulpena librezaleen proiektuen
> zerrendan lotura batekin azpimarratzea?

Ikusten dudanez ordea talde bat dagoeneko JOSM itzultzen ari da.
Zerrenda hori euskaratu gabekoentzat zela ulertu nuen.