[Librezale] phpBB gurea al da?

assar asarasua a bildua telefonica.net
Al, Ots 1, 16:09:42, CET 2010

al., 2010.eko otsren 01a 10:42(e)an, Ibon Idoiaga Basaras(e)k idatzi zuen:

>     Hor "lopetaz" eta "bixerdo" izeneko bi agertzen dira. Lopetaz
>     euskarazko bertsioaren mantentzailea da. Librezalekoak al dira bi
>     horiek?
>

> Kaixo!
>
> ibon ("bixerdo") nauzue.
>
> Liburutegi batean egiten dut lan eta literatur foro bat garatzeko
> asmoa bururatu zitzaidan "foroak.com <http://foroak.com>" gunea
> erabiliz. Zoritxarrez, phpBBko bigarren bertsiotik hirugarrenera jauzi
> haundia zegoen eta guneko arduradunek ezin izan zioten zerbitzua
> emoteari jarraitu. Bururatu zitzaidan aukera bakarra programa nik neuk
> [...]

"Todos somos Hacienda" eta denok gara Librezale. Jarri al dezakegu
"bixerdo" phpBBren euskarazko bertsioaren mantentzaile modura
Librezaleko orrian?
http://www.librezale.org/wiki/PhpBB

Nahiz eta phpBBko webgunean "lopetaz" izan mantentzailea. Agian berari
komentatu diezaiokezu, ea zer dioen.

Asier.