[Librezale] [Lp-l10n-eu] Chromium-i buruzko orria Librezaleren webgunean

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
As, Abe 28, 15:54:22, CET 2010

Ados, beste sistema batzuetan euskarazko bertsioa instala daitekeen bilatuko dut
(ez dut ezer aurkitu momentuz), aurkitzen badut berehala sortuko dut wikiko
orria; bestela, Chromium-en hurrengo bertsioa argitaratu arte itxarongo dut. Sei
hilabeterik behin argitaratzen dute bertsio berria.

Asier.