[Librezale] Librezale MARKETING (proposamen xume bat)

Ander Gmail ander.elor a bildua gmail.com
Ast, Abe 16, 07:59:48, CET 2010

Aupa!

liatua nabil eta egun pare batez ez naiz existituko baina gai honetan bi
hitz:

a) Ideia BIKAINA Gorka.
b) Nik uste formatu digitalean egin behar duela librezalek eta gero nahi
duenak paperera berak pasa dezala. Egoera ekonomikoan arazoetatik salbu
gaude, baina ez dugu dirua mozilla bezala marketinean botako ezta?   ;-)

Inork Animoa/gogoa/denbora... badu scribus[1] baten ere atera dezake
inprentara CMYK formatuan joan dadin, baina digitaletik at norberak bere
kontu, nire iritzian.

izan libre izan euskaldun!
Ander.

[1] http://www.scribus.net/