[Librezale] Zerbitzari aldaketa

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
Ost, Abe 15, 18:58:57, CET 2010

Mila esker, Asier, azalpenengatik. (Beti ikasten da zertxobait, zaharrago
eta ikasgurago).

Ba enara ez dut uste gorde genuenik, baina Frankieren bertsio batzuk hemen
> daude:
> http://librezale.org/wiki/Kamiseta
>
> Uste dut enararen bertsio batzuk baditudala, begiratuko dut eta igoko
> ditut.

Kamisetetarako Frankie hori ikusita neukan baina bere garaian, memoriaz ari
naiz, beste basurde eder batzuk ere agertu ziren. Eta beste aniamaliaren
bat?

Logorako baztertu baina kamisetetarako-eta oso erabilgarriak izan zitezkeen
beste basurderen bat ere gogoan daukat.

Ea oporretan egileek disko gogorrak arakatzeko gogoa duten ;-)

Librezaleren patrimonio historikoa dira irudi horiek!