[Librezale] Posta zerrendak

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Abe 13, 20:25:36, CET 2010

aupa!

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen 13a
20:23):

> Pertsonalean zerrenda sorturik utzi (baturaz zerbait dioen azkenb mezu
> batekin) baina harpidedunik onartzen ez duen modurik badago garbiena
> hori iruditzen zait.
>
> Ez dut uste arazo bat izango denik zerbitzariarentzat posta
> birbidalketarik ez egotean...

Hori da, arazoa kontrako norantzan izaten da ;)

> Bide batez posta zerrenden arduraduna ni nintzen orain artean... Eta
> orain? Arazorik ez hala bada edo ez bada berdin berdin.

Oraingoz ni nago spam kontuetan zein erantzun dugun ikusteko baina lasai,
aurki aspertuko naiz eta testigua pasako!