[Librezale] Posta zerrendak

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Al, Abe 13, 20:23:56, CET 2010

Pertsonalean zerrenda sorturik utzi (baturaz zerbait dioen azkenb mezu
batekin) baina harpidedunik onartzen ez duen modurik badago garbiena
hori iruditzen zait.

Ez dut uste arazo bat izango denik zerbitzariarentzat posta
birbidalketarik ez egotean...

Bide batez posta zerrenden arduraduna ni nintzen orain artean... Eta
orain? Arazorik ez hala bada edo ez bada berdin berdin.