[Librezale] Librezale kontua erabilgarri

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Abe 6, 18:42:11, CET 2010

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko aberen 05a 10:49):
> Julen(e)k dio:

> "Euskalduko kutxa" testua esteka bat bihurtu genezake:
> https://www.cajalaboral.com/clweb/eu/particulares/home.aspx

Egina.

> [...]
> edozein orrialde bezalakoa.
>
> Metabolik taldean ere wikia erabiltzen genuen diru sarrerak kudeatzeko
> era irekian eta ez genuen inolako arazorik izan. Nik uste Librezalen ere
> ez dugula arazorik izango eta egongo balira errez konpondu ahal izango
> ditugu (wikiak aurreko bertsio guztiak gordetzen ditu eta urtean behin
> edo libreta fisikoa begiratu besterik ez genuke wikian dakarrenarekin
> bat datorren ala ez egiaztatzeko).
>
> Era honetan, oso gutxi aldatu behar den orrialdea administrariek
> bakarrik aldatuko lukete, eta denon diru sarrerak islatu behar dituen

Ondo, ondo. Egin dut banaketa bi orritan:
http://librezale.org/wiki/Botea
http://librezale.org/wiki/Botea:Egoera

Orain taula benetako datuekin betetzea falta da.