[Librezale] [Fwd: [Mundurat-etorkizuna] Munduraten egoera *garrantzitsua*]

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Abu 18, 16:25:51, CEST 2010

  Aupa,

Tira, agian norbait egoera aldatzera animatzen da eta ez askorik egin
behar baino esperantza gutxi ditut.

Librezale-k dituen baliabideak gaur egun hauek dira:
  - Webguneak (wordpress, foroa, wikia). Honetarako edozien LAMP
plataforma balekoa da
  - Pootle. Zerbitzua altxatzeko eta kudeatzeko zeritzarira sarbidea
beharko dela pentsatzet, beraz VPS modukoren bat begiratu beharko da.
  - Postak eta posta zerrendak. Posta bakarrik izango balitz
google.com/a begiratuko nuke, baina posta zerrendak ezin dira bertan
sortu. Pootle-en beharrez VPS bat hartuta, mailman instalatzea
litzateke, baina honek korreo sistema osoa konfiguratu beharra
suposatzen du eta lan pixkat eman dezake.

Nik Librezalerentzat Linode bezelako zerbait proposatuko nuke, ez da
garestia eta kontrola eskeintzen du. Arazoa norbaitek kontratatu beharra
eta dirua izango litzateke. Azken hau kuota minimo batekin konpon
genezake beraz eztet arazo bezela ikusten :)

18/08/2010 16:13(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen: