[Librezale] Awn (Avant Window Navigator) Librezalen

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Or, Abu 13, 22:16:34, CEST 2010

Bideo bikaina txo.
Nire ubuntu + firefox bikotean arazorik gabe ordea.
ubuntu 10.04 eta firefox 3.6.7

izan ontsa!
Ander

ig., 2010.eko aburen 08a 17:25(e)an, assar(e)k idatzi zuen: