[Librezale] Awn (Avant Window Navigator) Librezalen

assar asarasua a bildua telefonica.net
Iga, Abu 8, 17:25:38, CEST 2010

Kaixo.

Beste aplikazio bat euskaratu dut Librezalerako, Awn deitzen da:
http://wiki.awn-project.org/
http://librezale.org/wiki/Awn

Bideo bat ere egin dut eta Wikimedia Commons-era igo dut:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Awn-eu.ogg

Oharra: nire Ubuntu+Firefox bikotean bideoa ez dabil :-( , Chromium-en
bai. Windowsen ondo dabil bai Chromen bai Firefoxen.

Orain ez dakit nola egin behar dudan bideoa Librezaleren wikiko orrian
txertatzeko. Uste dut zerbait instalatu behar zela, hemen[1] Julenek
zioena kontuan hartuta.

Wordpresseko post berri batean nola txertatu beharko nukeen ere ez
dakit. Ideiarik?

Asier.

[1]http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2010-January/002894.html