[Librezale] Ubuntu install party Arrasateko gazte bulegoan

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Ast, Ira 24, 07:04:25, CEST 2009

Aupa!

Etor hadi Mikel, bertsolariak bezala bapatekoan hari gaittuk eta.
Ez naiz oso gustora geratu instalazio bideoaz, sarritan egin dudan
instalazioa egin dugu presaka eta hainbat detaile ez ditut egin edo ez
dira azaldu.
Edonola dena dauka konponbidea, ikasi dugu bidea, ikasi dugu egiten
(grabaketa, edizio eta audio kontuen entsailu on bat izan da) eta berriz
egitea ez litzateke lan handia.
Urrian Karmic Koala (Ubuntu 9.10) atera aurretik beta erabiliz berriz
egin genezake denboraz gidoia prestatua eta pausoak txukun eginez. Gero
karmic koala argitaratzen den egunean kaleratu bideoa. Beno hau
proposatuko diet goitb-ko lagunei. Nire ustez txukun txukun eginez
ederra izan liteke.

arratsadea arte librezaleok...

izan libre izan euskaldun!

Ander.

az., 2009.eko iraren 23a 21:44(e)an, patxi gaztelumendi(e)k idatzi zuen: