[Librezale] Spam oldea foroan

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Ira 16, 11:11:13, CEST 2009

admin-a ni naiz?

antzeko arazo bat izan genuen Astra Gaztetxeko foruan [1] eta punBBren 1.3
bertsioa + plugin batzuk jarrita lortu genuen neurri batean egunero
sartzen ziren dozenaka mezuak ekiditea. Orain sartu naize ta spam mezuren
bat topatu det baina oso maila baxuan.

PunBB-1.3 jarri beharrean fluxBBren 1.3 bertsioa jarri genezake (2.0
bilakatuko dena, 1.4 1.2-ren eboluzioa delako.... gora "logika gabeko"
bertsio zenbakiak!). Batenbatek baietz badio bihar egin nezake...

Ala ere nik ez detena ulertzen ze demontegratik ez duten akismet
integratzen modu natiboan eta ez plugin moduan! edo ehintzat ez plugin
externo moduan eta php fitxategiak ikutu beharrarekin... APIa oso xinplea
dela leņe!