[Librezale] NickdutNik

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
As, Ira 15, 20:07:48, CEST 2009

Jatorrizko mezua: ar., 2009-09-15 19:20 +0200, egilea: Txopi

> Ni topera nabil eta ezin dut benetan! Eginkizun asko dauzkat atzeratuta
> eta hori bakarrik falta zitzaidan...
>
> Agian gaizki ulertu bat egon da, nik ez bait nuen nire burua proposatu.
> Hari honetan parte hartzegatik bakarrik hizlari potentziala biurtu
> banaiz, orduan nire ordez Joseba joatea proposatzen dut.
>
> Beste inork di-da batean bere burua proposatzen ez badu noski :-D
>
> Mozilla proiekturako kideak EiTBn eskatu ditzakezue! :-P

Argi geratzea: Nik nere burua ez det aurkezten... ta gainera Euskal
Encounterreko programan atera nintzen... *baino* Julen edo besterik
animatuko balitz *bion* artean zerbait egitea ez zait gehiegi axola.
Hori bai, ziur ni baina lan gehiago eta fama gehiago merezi duenik
badela, beraz atera harri azpitik!!!
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>