[Librezale] NickdutNik

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Ira 15, 19:20:44, CEST 2009

Joxe Rojas wrote:
> ...eta beraz?
>
>      Kontatu ahal dugu Txopi & Julenekin? (Egia esan, nik neuk
> indymediaz hitz egiteko engantxatu nahi nuen Txopi, baina tira :P)
>
>       Datorren astean-edo hitzordua lotzeko moduan bai? Zer leku izan
> daiteke ona?
>
>       Esango duzue ;)
>
>        Joxe

Ni topera nabil eta ezin dut benetan! Eginkizun asko dauzkat atzeratuta
eta hori bakarrik falta zitzaidan...

Agian gaizki ulertu bat egon da, nik ez bait nuen nire burua proposatu.
Hari honetan parte hartzegatik bakarrik hizlari potentziala biurtu
banaiz, orduan nire ordez Joseba joatea proposatzen dut.

Beste inork di-da batean bere burua proposatzen ez badu noski :-D

Mozilla proiekturako kideak EiTBn eskatu ditzakezue! :-P