[Librezale] NickdutNik

Joxe Rojas joxerg a bildua euskalnet.net
As, Ira 8, 11:48:38, CEST 2009

Aupa koadrilla!

     Honezkero batzuek behintzat ezagutuko duzue Nick dut nik, ETB3n emititzen den Interneten inguruko saioa. Gidoiekin laguntzen diot saioa egiten duen lan-taldeari, eta udazkeneko saioak prestatzen gabiltza. Pentsatu dugu Librezale oso ekimen interesgarria dela saioan azaltzeko, eta hortara dator mezua: badago bozeramale ofizial edo estraofizialik? Animatuko litzateke baten bat grabazio taldearekin ordu bat edo bi pasatzera? (Oso jende jatorra da, ziurtatzen dizuet ondo pasatuko duzuela!).

     Esan zeozer, mesedez!

      Joxe