[Librezale] Itzulpena baino zerbait gehiago

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Lar, Urr 24, 21:44:44, CEST 2009

og., 2009.eko urrren 22a 23:48(e)an, txipi(e)k idatzi zuen:
> Aupa!

> Eskola 2.0 proiektuaren ardunadunekin egin genuen bileran emaila
> webmail bat bitartez bidaliko dela esan ziguten. Beraz, MUArik ez
> zerrenda horretan O:-)

Ados baina.....
Thunderbird ageri da zerrendan.
Eta ez da ideia txarra, nik webmaila ere badaukat baina NIRE aparatuan
thunderbird daukat non gmail mezuak eta gcalendar lightning bidez
kudeatzen ditudan.

Honela dena daukat edonon, baina erosoen nire aparatuan mozilla programa
euskaldunekin.

ez dira kontrajarriak dauden aukerak webmail eta mozilla posta/egutegi
kufeatzaileak.

izan libre izan euskaldun!