[Librezale] foroa eta spam kontuak berriz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Urr 23, 12:33:23, CEST 2009

Mikel Olasagasti-(e)k idatzi zuen:
> 22/10/2009 19:54(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> FluxBB-1.4-b2 instalatzen det?

> wp-eu-k hor jarraitzen du, baina ez dago baimenik bertara sartzeko
> (chown root:root). Buruak hutsik egiten ez badit, eraso baten ondorioz
> blokeatua geratu zen eta gaur arte horrela jarraitu du. Erasoa WPk eta
> "umorea"-k jasan zuten eta biak daude blokeatuta.
>
> drwx------ 13 root   root     4,0K 2009-06-19 11:41 umorea
> drwx------  7 root   root     4,0K 2009-06-19 11:44 wordpress-eu
>
> Ibon-i umoreako kodea bidali behar nion ea txuloa topatzen zuen eta
> [...]

Hamaika gauzatan nabilenez, ez nintzen enteratu segurtasun arazo hortaz
baina WPEU ez zebilela ikusita Mikeli galdetu eta zerrendan aipatu zuela
esan zidan, beraz ez nuen horren inguruan ezer egin.

Uda bukatu da eta berdin jarraitzen du kontu horrek, baina WP eguneratu
baino, nire ustez, zerrendaren bitardez adostu genuena egitea da (nik
adostasun batera heldu ginelakoan nago): orain arteko webgunea hiru
gauzatarako erabiltzen dugu/genuen: euskaraketen deskarga, albisteak eta
galdera&erantzunak (foroa). Nik egingo nukeena zera da:

- Euskaraketen deskarga: hemen jarri genuen orain dela hilabete batzuk:
http://eu.wordpress.org/

- Foroa: Librezalen foro bat erabiltzea erabaki genuen. Hauxe:
http://librezale.org/foroa/viewforum.php?id=44

- Albisteak: http://eu.wordpress.org/ erabili dezakegu blog bat bait da
edo PunBBko foroa (edo biak).

Sentitzen dut gai honen inguruan ezer egin ez izana. Gauza gehiegitan
sartuta nago. Gaur gauean flagelatu egin naiz (garagardo batzuk gozatu
ondoren)...

Portzierto, foroko nire erabiltzailea blokeatuta dago orain dela URTEAK.
Eta ez dakit nola konpondu arazo hau. Administratzaileren batek EZABATU
dezake mesedez? Bestela ez dakit nola arraio hartuko dudan parte foroan
:-/

Agur t'erdi alperra dela onartzen duen baten partez,

Txopi.

OHARRA: Indymedian teknikariak behar ditugu. Inor interesatua egotekotan
edo jakinmina edukitzekotan jar dadila nirekin kontaktuan laster IndyEHko
bileratxo bat izango bait dugu.