[Librezale] Lokalizazio lan baten aurrekontua

Osoitz - oelkoro a bildua gmail.com
As, Urr 20, 14:51:22, CEST 2009

Aupa,

Harritzen nau mezu hau zerrendara botatzea, zuk ez zenuen halakoak egiten
dituen enpresa baten lan egiten?

Urgentzia handiagoa duen beste inork ez badu bere burua aurkezten (nik badut
soldatatxo bat hilabetero) nik neuk egin nezake.

Osoitz