[Librezale] Mozilla Europe Camp 09 kronika

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
As, Urr 6, 16:05:17, CEST 2009

Aupa!

eskerrik asko informazioagatik....hausteko ezin hobea.
> [...]
>
> Gauzarik inportanteena gure ikuspegitik, lokalizazioei eskainiko zaien
> aukera berri bat da: estatistiken txostenak[8][9]. Orain artean, gezurra
> badirudi ere, ez dakigu zenbat jendek deskargatu eta erabiltzen duen
> euskarazko Firefoxa. Hemendik aurrera badirudi horretarako bidea izango
> dugula.
> [...]

Beno, suposatzen dut linux erabiltzaileon %1 hori estatistikatik kanpo
izango garela, ezingo baita jakin banaketekin batera firefox
erabiltzaileak garen kopurua, eta hizkuntza.

izan libre izan euskaldun!