[Librezale] Wordpress-eko eu.mo itzulpen fitxategia lortzerik?

Gorka Julio gorka a bildua teketen.com
As, Aza 17, 14:36:04, CET 2009

Lan asko egiten ari gara Elurnet barnean wordpress-ekin orain Buddypress
(itzulia ez dagoena) itzuli behar dugu ... Beharbada tarte bat dudanean
Txopirekin jarriko naiz harremanetan, ea zerbait egin dezakegun.

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2009eko azaren 03a
11:46):