[Librezale] Wordpress-eko eu.mo itzulpen fitxategia lortzerik?

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Aza 3, 11:46:07, CET 2009

patxi gaztelumendi-(e)k idatzi zuen:
> Eta aprobetxatuko dugu hari hau eu.wordpress.org horrekin zer egin
> pentsatzeko?
> geldi geldi dago....
> erabiltzaile eta pasahitzak sortu ezkero, emango diogu batzuen artean
> bizitza apur bat.

eu.wordpress.org bloga kudeatu ahal izateko foroetan [1] erabiltzaile bat
eduki behar da eta polyglots posta zerrendan [2] baimenak eskatu (edo
juleni edo niri baimenak eskatzeko esan).

[1] http://wordpress.org/support/