[Librezale] Fwd: Donazioa

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Maiatza 28, 12:47:49, CEST 2009

Aupa!

Ondorengoa da nire proposamena.

a)  Irudia formatu irekian izan beharko litzateke. (SVG?)
b)  Hainbat euskarrietarako bertsioak garatzea ahalbidetzen duena,
pantaila, papera, kamiseta....
c) Askatasun ideiarekin lotura izan beharko luke. (txoriak?)
d) Euskal izaera lotura (Basurdea, ardi latxa? edo koloreak? orlegi,
gorri eta txuri?)
e) librezale.org agertzea komenigarri

Ados bagaude oinarri honekin, diseinatzaileari lana eskatu eta kitto.
Berriz diseinu konkretuekin bueltaka hasten bagara honek ez du amaierarik.

Izan libre, izan euskaldun!

Ander.

Julen(e)k dio: