[Librezale] Galdera bat, Goizuetatik

Ander Elortondo ander a bildua elortondo.net
Al, Mar 9, 21:40:00, CET 2009

Aupa!

pozten nau ekimenak eta sortu den giroa, baina lekutan dago Goizueta ;)

ez ahaztu Dooteoren bideoak ere oso erabilgarriak izan daitezkeela gnome
erakusteko:

http://deskargak.euskalgnu.org/bideoak/

(nik ez dut pazientziarik horren erritmo motela jarraitzeko, baina
hainbat laguni gustatu zaie. )

izan libre, izan euskaldun!

ander.

Txopi(e)k dio: