[Librezale] wikispaces.com euskaraz pootle.librezale.org sartzeko eskaera

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Iga, Eka 21, 21:09:27, CEST 2009

Julen(e)k dio:
> Aupa librezale,
>
> Benetan interesgarriak iruditu zaizkit egin dituzun hausnarketak
> Txopi, hortaz uste dut komentarioren bat merezi dutela zure hitzek
> (azken mezuan igual pixka bat haritik irten zara x"D).

Nire ustez ez, harian bete-betean eman dudala uste dut. Baina beno,
ikuspuntu kontua izango da... :-P

> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2009 ekaina 19 15:10):

Nik pertsonalki Nirewiki-rekin izan dudan esperientzia nahiko txarra
izan da. Orrialde bat aldatu eta aldaketa ez da jarraian ikusten,
itxaron egin behar da. Batzutan denbora gutxi, beste batzutan asko...
Eta gainera oso wiki sinplea da, gutxieneko aukerak besterik ez ditu.

> Zerorrek aipatu duzun Nirewiki software librea da, hala diote
> behintzat proiektuaren orrian:
> http://nirewiki.org/es

Egia da. Baina ez du lizentzia aipatzen, ez kodea non dagoen... bitxia.

> [...]
> ere nik uste.
>
> Zenbait kasu ere bereziak dira, esaterako, web bidezko postarako
> baditugu aplikazio libre eta euskaldunak (SquirrelMail, RoundCube,
> Horde, ...), baina ukaezina da estrategiko bezain garrantzitsua dela
> euskararentzat GMail bezalako posta-zerbitzu bat euskaraz izatea.
> Berdin sistema eragile jabedunekin, dela Windows edo dela OS X, masa
> kritiko handietara heltzeko gaitasuna dutelako eta bertan gure
> hizkuntza egotea inportantea delako. Eta oro har euskaldunon artean
> erabilpen masiboa duen teknologian (telefono mugikorrak, aplikazio

Egia da. Planteatu duzun modua oso egokia iruditzen zait. Zurekin guztiz
ados nago.

Baina horrek ez dauka zertan zerikusirik izan behar Librezalen hartzen
dugun erabakiarekin.

> Ez nuen honen berri. Bide *ofiziala* da hori ordea?

Ez, ez da bide ofiziala. Ez da derrigorrezkoa Launchpad erabiltzea. Ez
nituen gauzak behar haina azaldu.

WordPress-ekoek itzulpen lanetan lagundu nahi dutenei Launchpad
erabiltzea proposatzen diete (web bitartez lan egin daitekeelako), baina
ez da inposaketa bat. Gogoratzen dudanagatik, Italierazko itzultzaileek
eta beste batzuk ez dute Launchpad erabili nahi eta ez dago inongo arazorik.

eu.wordpress.org bezalako azpi-domeinuak erabiltzea ere ez da
inposatzen. Guk nahi genuelako bakarrik eu azpi-domeinua erabiltzea
erabaki genuelako erabiltzen hasi ginela gogorarazten dut. Beste batzuk
ez dute egin nahi (Italiera ere besteak beste ;-), eta ez dago inungo
arazorik.