[Librezale] Irudia

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Or, Urt 23, 14:20:50, CET 2009

Aupa!

Epea amaituta maskotarik nahi den erabakitzeko, partaidetza urriaz bada
ere, gaia enkistatu ez dadin aurrera.

Orain maskota aukeratu behar....  epea otsailak 1 eta honela data
horretarako diseinatzaileari jakingo genuke zer eskatu.

wikian proposamenak egiteko eta bozkatzeko aukera dago.
(ez naiz wiki kudeatzailea, baina izena emandako edonork edita dezakeela
uste dut....)

izan libre, izan euskaldun

Ander.

Joakin Bati(e)k dio: