[Librezale] Irudia

Joakin Bati joakinba a bildua yahoo.es
Ost, Urt 21, 22:46:54, CET 2009

Aurrera bolie! Nire bozka emana dago basurde eta enararen alde.
Ondo lo egin

Joakin

________________________________
De: Ander Elortondo <ander a bildua elortondo.net>
Para: librezale a bildua librezale.org
Enviado: miércoles, 21 de enero, 2009 22:14:15
Asunto: Re: [Librezale] Irudia

Aupa!

maskota/logoaren diseinuaren inguruko komentariotatik ateratako ideien
bilduma:

Indarra Vs Arintasuna
Hainbat formatuetara egokitzea: web 2.0, inprenta, kamiseta....
koloreak, itzalak, gradienteak.....
URLa www gabe edo URLrik ez

Konponbideak aipatutako ideiei bertsioak dira.  Nik web 2.0 diseinuko
ezaugarri arrakastatsuak dituen bat egingo nuke webgunerako. Beste
bertsio koloredun bat inprenta, pegata edo nahi danerako eta azkenik
kolore bakar edo biko bertsioa.

Indarra eta arintasuna uztartzeko maskota eta logoaren arteko jokoa egin
daiteke, hots, maskota arina bada (adib. enara) logoa tipografia
indartsu bateaz. Maskota indartsua bada (adib basurdea) tipografia
arinagoa erabil daiteke.

Zein erraza den ideiak idaztea, baina garatzea......

zuek zer diozue?