[Librezale] Fwd: GARA

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Urt 15, 20:23:59, CET 2009

2009/1/15 Ibon Igartua <ibon.igartua a bildua gmail.com>:

>  gauza bera pentsatu dut nik mezua irakurri dudanean!
>
>  dena den gure iritzi apalean subentzionismoak dakartzan kalteak aipatu
> ditzakegu ... OpenOffice-n adibide argia

Hori da, gehienez ere esan dezakegu WordPress, Firefox, Thunderbird,
XFCE eta gure gain dauden besteak euskaraz egoten jarraituko dutela,
gure lanari ez diolako eragiten. Beste zenbait proiektuk, aldiz,
aurrera egiteko zailtasunak izan ditzakete, GNOME edo OpenOffice.org
kasu (nahiz eta OOo 3aren eguneraketa egiteko ez zen diru-laguntzarik
egon).