[Librezale] irudia + komunikazioa

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ast, Urt 15, 07:51:04, CET 2009

Aupa!

Nik honela ulertzen dut......

Euban Librezale ezagutzera emateko eta egindako lanaz harro egoteko
garaia zela genion.
Honetarako irudi eta webgune berria landu eta komunikazio kanpaina bat
egiteko Patxik hartu zuen ardura. (webgunerako beste lantalde bat eratu
genuen)
FOSDEM aitzakiatzat  librezale ezagutzera emateko unea izan daiteke.

* Zer da FOSDEM?
* zertan dabiltza 5.000 lagunetik gora Bruselan?
* Euskaldunak ere joan dira, LIBREZALE.
* nortzuk dira librezale?
* zertan dabiltza?

Guzti hau bertan ateratako irudiz landuta ederra izan daiteke.

Txopirekin erabat ados, lehen bi galderak informazio kilikagarriaz
betetzea oinarrizko.

Bestetik, non zabaldu mezu hau?
Argi dago internetez eta zientzia/informatika arloak jorratzen dituzten
gehigarrietan izan beharko lukeela. Nire amari FOSDEM/librezale bost
axola, baina badago non zabaldu.

Data gainera datorkigu eta egia esan lana da.
Aurrera ateratzeko asmorik?

izan libre, izan euskaldun!

ander.

Txopi(e)k dio: