[Librezale] Fwd: Consulta sobre una traducción

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Urt 13, 12:01:11, CET 2009

Ander Elortondo-(e)k idatzi zuen:
> Aupa!
>
> Nik ekintza aurrera ekarriko nuke ulergarritasunagatik, esaldi luzeetan
> aditza amaieran jartzean batzutan zeri zegokion ia ahaztu egiten da.
> Oker ez banago administrazioan darabilgun testu luze pedanteen inguruan
> ere estilo liburua hori hobetsi zen, esaldi motzak eta ekintza aurrera.

Ados nago.

> nire aukera:
>  NAN elektronikoa Firefoxen erabili ahal izateko ondorengoa aukeratu:
> Aplikazio menuan -> Bulegoa -> "DNIe PKCS#11 Modulua erregistratu" .

Hala ere, aldaketa txiki bat proposatzen dut:

NAN elektronikoa Firefoxen erabili ahal izateko, Aplikazioak -> Bulegoa
menuan, "DNIe PKCS#11 modulua erregistratu" aukera exekutatu