[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Urt 7, 12:17:53, CET 2009

aupa mutilak.

nik badut joaterik.
bideo kamera bat, argazki kamera bat eta portatilarekin
librezale unitate mugikorra montatuta izango genuke orduan.

tira, lo egiteko lekua ere utziko digute... nahi dugun guztientzat, etxe
handi bat Brusela erdian.

hegazkinen tarifa hoiek non daude....? loturarik?

eta bestetik... topaketari buruzko webgunerik badago ala?

ea ba...

ptx  irratia.com
basque free radio
www.irratia.com