[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Or, Urt 2, 20:04:11, CET 2009

2009/1/2 Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>

> Jatorrizko mezua: or., 2009-01-02 19:50 +0100, egilea: Arkaitz Zubiaga

> Hegaldiak madriletik? Preziorik edo jartzerik? Plan izugarria montatzen
> nabil eta mentalki :P

Madrildik, bai. Ryanairrekin 65 euroan ateratzen da joan-etorria, ostiral
arratsaldean (15:40) zein larunbat goizean (7:20) irtenda, eta igande
arratsaldean itzulita (18:25). Bilbotik 106 euroan daude aukera batzuk.

Zer pasa zaizu ba burutik?