[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Or, Urt 2, 19:50:36, CET 2009

Aupa!

Jatorrizko mezua: or., 2009-01-02 19:37 +0100, egilea: Julen

Ni ere joatekotan nago, hegaldiak merke xamar ikusi ditut-eta ;-) Dena dela,
webgunean programarik-edo ba ote zegoen ikusi nahi nuen, eta badirudi
erorita dagoela...

2009/1/2 Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>

> Fosdem-en gunea egun guztia erorita dagoela esaten dit nabigatzaileak..
> zuei ere? Hitzaldiak begiratzen joateko...

Ni ere berdin nabil ba :-/