[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Urt 2, 19:43:52, CET 2009

Jatorrizko mezua: or., 2009-01-02 19:37 +0100, egilea: Julen
> or., 2009.eko urtren 02a 12:13(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:

> Asteburua tarte bezela utzi eta astelehenerako inor gehiago ez bada
> animatzen, astelehenean bertan idatziko diot Williami galdetuz nola
> koordina dezakegun guztia, ados?
>
> Julen.

Ok!

Nik badaezpada kuadrilakoarekin hitz egin det eta bixita omen du
asteburu hortan baina tokia egongo litzatekeela dirudi.

Bestalde behin EHtik mugituta 8an itzuli beharrean egun batzuk han
inguruan geratzea planteatzen nabil (16an kontzertu dotorea dago gainera
kar kar kar)... 'iazko' oporrak hartzeko ditut eta oraindik...

Fosdem-en gunea egun guztia erorita dagoela esaten dit nabigatzaileak..
zuei ere? Hitzaldiak begiratzen joateko...
--
Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net>