[Librezale] FOSDEM 2009 Bruselan

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Or, Urt 2, 15:24:29, CET 2009

nik nire aldetik, otsailerako planik ezin dut egin...
baina ostatua topatuko dizuet.
gure lagun batzuk han bizi dira.. eta batean eta bestean aterpetzeko
arazorik ez.
are gehiago... pozik hartu eta .. holangoak.

euskaldun komunitatetxoa badago Europako hiriburuan....

bitartean, ea neuk be... (gastuak denon arten eginda...) joaterik dudan.

uste dut, euskaldunok HAN egiten duguna, ikasten duguna... gero, eta
bertatik berdin, HEMEN kontatu behar dugula.

webgunerik edo bai... topaketa horretakoa?

librezale munduan aurkezteko parada ederra izan daiteke. Zinez.

ideia ona....

euskaldunok munduan.. ez dugu parerik

ptx  www.irratia.com
basque free radio_______