[Librezale] Argia sariak, Euskadi irratiko elkarrizketa

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ots 12, 09:53:27, CET 2009

og., 2009.eko otsren 12a 09:32(e)an, Txopi(e)k idatzi zuen:

> Patxik idatzi zuen FOSDEMi buruz bere blogean (Julen, eta zu aipatzen
> zaitu ;-).
>
> http://www.larrabetzu.org/gaztelumendi/?p=688
>
> Ez dakit hemen zerbait gehiago azalduko duen...
>
> Txopi.

Tira, "etxerako" kronika nioen nik, bestetan egin izan dudanaren
antzera, posta-zerrenderoa eta ez blogeroa, ez dakit Patxik blogean
pentsatzen zuen kronikarena aipatu zuenean.

Bide batez, galiziarren kronika interesgarria[1] topatu dut Mancomun-eko
blogean.

Julen.

[1]
http://www.mancomun.org/novas/eventos/mancomun-participa-no-maior-encontro-europeo-de-desenvolvedores-de-software-l.html