[Librezale] Xuxen IV, EusLinux 2009 eta Wordfast euskaraz

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Ots 5, 17:00:40, CET 2009

On Thu, Feb 5, 2009 at 1:05 PM, Julen <julenx a bildua gmail.com> wrote:

> Ale, arratsaldean eguneratuko dut paketea[1] eta eguneraketa automatikoaren
> bitartez laster izango duzue zuen nabigatzailean.

Eguneratu dut, orain onarpenaren zain dago. Hiztegiaren azken
eguneraketan di-da onartu zuten (Euskalbarrekin ez bezala), ea hala
den oraingoan ere. Bitartean hemen duzue eskura:
https://addons.mozilla.org/eu/firefox/addons/versions/4020

Onartzen duten unetik aurrera eguneraketa automatikoak funtzionatu behar luke.