[Librezale] Xuxen IV, EusLinux 2009 eta Wordfast euskaraz

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Ots 5, 01:38:29, CET 2009

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Aupa,
>
> assar(e)k dio:

> Pixkat bixkor gainetik begiratuta...
>
> - Core2Duo bat behar da xuxen erabiltzeko? Beno, gomendioa da baino...
> zer demontre egin dute 'horrenbeste' behar izateko. Laister GTX280 bat
> eskatzen hasiko dira edo?

Core2Duo hori erabiltzeko windows behar da beraz...

> - Eskuliburuan lizentziaren zatitxo bat ageri da... ez dirudi oso librea
> denik....

Beste bertsioak GPL (2) lizentziapean daude. Beraiek banatuko dituzte edo debian enpaketatzaileari bidali beharko? Ea hortik nuen kontaktua aurkitzeko gai naizen (bihar).

> - EusLinux, batenbatek frogatu du inoiz? Euskal banaketa bat behar da
> edo dauden banaketak euskeratu behar dira?

Gauza dek zertarako egiten den... Ikusi al du inork euslinux bat inon instalaturik... Hau 3. bertsioa da.

Eta wordfast bezalako programa propietario bat itzultzen dirua xahutzen ibiltzea... enfin... Batzuentzat krisialdirik ez

ala...
--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...