[Librezale] Zeintzuk dira Librezaleren proiektuak?

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Ost, Abe 30, 16:52:55, CET 2009

Dockyri buruz, niregatik sartu daiteke. Oraingoz itzuli dut eta
etorkizunean ere arduradun izateko asmoa daukat.

Baina argitu behar dut, Docky hasieran Gnome Do-ren plugin bat bazen ere
proiektuak banandu egin zirela, eta dagoeneko Docky bananduta instalatu
daitekeela (gainera, Dockyren bertsio hau askoz hobeto dabil eta aukera
gehiago dauzka). Hemen dago Launchpadeko euren orria:
https://launchpad.net/docky

Eta bai, itzulpena Launchpadetik egiten da, zuek esango duzue baina ez
badago arazorik nik gehituko nuke.

Debianena, uste dut Pi-k eramaten zuela, aspaldi nik hortan lagundu
nuen, eta ni ibili nintzena behintzet instalatzailea bakarrik zen...

eta AMO... hori ere barruan sartzen da? Ze orduan Mozilla Europe ere
sartu beharko litzateke, ezta? AMO mozillaren gehigarrien weba da.

Jatorrizko mezua: az., 2009-12-30 16:34 +0100, egilea: assar