[Librezale] software librearen inguruan

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Abe 29, 21:36:08, CET 2009

Iepa librezaleok!

Dagoeneko jarri naiz kontaktuak Jose Mari Errenteriakoarekin.

Seinale ona ere bada, horrelako kontuetarako jendeak Librezalera jotzea,
ezta?

webgune berriarekin, horrelako gehiago etorriko zaizkigulakoan.

FAQ on bat beharko dugu... sarritan.

ptz

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2009eko aberen 29a 16:29):