[Librezale] FOSDEM 2010

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Abe 23, 17:00:20, CET 2009

Kaixo jendia,

Aurten ere badator FOSDEM[1], otsailaren 6-7an Bruselako Unibertsitate
Librean (ULB). Software Libreko proiektu handienen (GNOME, KDE, Debian,
Mozilla, Fedora, RedHat, ...) bilgune da FOSDEM, eta batez ere Europan
zentratutako ekitaldia da.

Iazko edizioan gonbidapena jaso nuen Mozillaren partetik eta aukera hori
baliatuz lau lagun inguratu ginen Bruselara. Hoteleko gela konpartitzen
utzi ziguten eta gastuak murrizte aldera primeran egon zen.

Gaur bertan ere hurrengo ediziorako gonbidapena jaso berri dut
Mozillatik[2], eta gauzak ahalik eta azkarren egitea eskatzen didatenez,
jendearen asmoen berri jakiteko idazten dut.
Ni saiatuko naiz ea iaz bezela hoteleko gastua ekiditeko aukera
daukagun, baina horretarako ezinbestekoa zait jakitea (eta *ahal bezain
lasterren*) zenbat garen joatekoak.

Printzipioz hotelarekin batera abioia ere pagatzen didate niri, baina ez
nuke arazorik izango gastu hori konpartitzeko hala egin behar balitz.

Zuen erantzunen zain...
Julen.

[1] http://fosdem.org/2010/
[2] https://wiki.mozilla.org/Fosdem:2010

pd: Software Librea ez ezik zerbeza ere nahi beste dago!