[Librezale] Wikiaren itxura aldatzea

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ost, Abe 23, 16:34:18, CET 2009

az., 2009.eko aberen 23a 16:19(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> az., 2009.eko aberen 23a 13:40(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Zehatz mehatz ez dakit zer doan; Asierren maketaren[1] antzeko zerbait
> egiten saiatu naiz. Edukia WPeko orri bat da beraz edozer sar daiteke.
> http://wiki.librezale.org/index.php/Irudi:Librezale-0.4-assar.png

Besterik gabe gure ustez euskarazko software librerako garrantzitsuak
diren aplikazioak jar ditzakegu, hor maketan agertzen den erara, eta
gero alboan edo beste nonbait semaforoa jarri aplikazio bakoitzari, bere
euskarazko bertsioa zein egoeratan dagoen adierazteko.

Nik orain zalantza bat daukat semaforoen kontuan, azaleko toki horretan
jartzen badugu ea jendea lehen bistakoan konturatuko ote den zer esan
nahi duen horrek. Nolabait azaldu beharko genuke...

Asier.